maanantai 24. heinäkuuta 2017

Kläpit ja näytelmä

Mulla on nelja poikakläppiä ja kolme heistä assuu Rovaniemelä ja yksi Kemissä. On mukavaa ko asuvat noin lähelä, niin he käyvä ussein meän tykönä. Kesäaikana monesti, talavela harvemmin. Kemissä maijjaa pitävä pistytyy ussein.
Noko tämä pahnan pohjimmainen tuli kesälomansa ajaksi tänne auttahman meitä, niin ensi päivänä teki meile ruokaa, mikä oliki hyvvää ja tulista. Mie sanonki hälle soittavani parin kuukauen vällein, että tulisitko valmistahman taas ruokaa ja kysyin, että onko hällä muita ruokia, mitä hän tekkee, niitäki soppii tulla tekehmän.Mie vein naapurilleki ja hän sano, että on parempaa ko kiinalaisessa ja halusi ohjeen.
Häätyy sanoa, että mie olen onnellinen ja rakastan heitä koko syämestäni, he ovat mulle kaikkikaikessa. Meilä on kläppien kans oma yya-sopimus.
Täälä kylälä on ollu paikallisela teatteriryhmälä hyvä näytelmä "Kahen akan loukussa", mitä on esitetty täyele salile (150 henkilöä soppii) seittemän kertaa ja vielä on klme ylimäärästä esitysta. Ihmiset ovat tykähneet siitä. Näytelmän on kirjottanu Heikki Luoma. Viime vuona oli saman henkilön kirjottama "Akkaralli" ja seki oli hauska. Menkää kattohman jos teän lähelä esitethän näitä. Itte olen ollu kylätalon porukan kans kahvittelun  järjestämisessä mukana.
Mie olen saanu tämmösen kortin:


2 kommenttia:

  1. Kiva, kun pojat vierailevat aina välillä kotipuolessa.
    Tuollainen aktiivisuus kylän tapahtumissa rikastuttaa myös omaa elämää.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toelaki. On ollut hyvä olo jälkhenpäin ja jatkan osallistumista edehleenki. Kiitos sinulle samoin.

      Poista